دیوونه خونه
دیوونه خونه

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 186
بازدید ماه : 484
بازدید کل : 151337
تعداد مطالب : 230
تعداد نظرات : 384
تعداد آنلاین : 1

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


 

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر
شخصیت من چیزیه که من هستم اما برخورد من بستگی داره به اینکه " تو " کی باشی
!



نظرات شما عزیزان:

مجنون
ساعت7:46---14 ارديبهشت 1391


☆ سلام وبه خوبی داری...اگه دوس داشتی بهم سر بزن باشه منتظرم خوش باشی          ★ 

  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥   ★

*      *   بدوبیا★     ★  ♡ 


بهشت خزر
ساعت20:48---13 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ خوبی داری .واقعا آفرین حرفات حرف دل خیلی هاست .موفق باشی. من با اجازه تون شما رو لینک کردم.

giti
ساعت12:10---10 ارديبهشت 1391
آره والا دقیقا ولی حیف کسی برخورد آدم رو درک نمیکنه

sara
ساعت19:01---9 ارديبهشت 1391
salam aji difooneye mn
kamelan ba in harfet movafegham
hagh ba toe
in ax painiye kheyli gham angize
dus nadalam pir sham aji
ninay nay nay nanay


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط یه دیوونه