دیوونه خونه
دیوونه خونه

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 150952
تعداد مطالب : 230
تعداد نظرات : 384
تعداد آنلاین : 1

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


 
بازی...

با سلام

اول از همه از همین تریبون از مهنااااااز عزیز تشکر میکنم بابت دعوتش مرسی که منم بازی دادین :))

من عاااااااشق بازی ام

1.بزرگترین ترس  زندگیت چیه؟

اینکه یه روزی خیـــــــلی تنها بشم

2.اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟

هر جا دلم میخواست سرک میکشیدم، بعضی وقتا هم شیطنتم گل میکرد یه کرمایی هم میریختم خخخخخ

3.اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن 1آرزوی 5تا 12حرفی شما رو داشته باشه آرزوت چیه؟

من همیشه تو این سوال هنگ میکنم

4.از میان سگ.پلنگ.گربه.عقاب. کدام را ترجیح میدی؟

سگ

5.کارتون مورد علاقه ی دوران کودکیت؟

فوتبالیستها :دی گوریل انگوری، تام و جری، پلنگ صورتی، لوک خوش شانس، ای کیوسان، بامزی :دی میتی کومان

حنا دختری در مزرعه، سمندون هم با حال بود، رابین هود

واقعا همه اینا رو دوست دارم، سخته بین اینا انتخاب کردن

6.در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

نمیدونم

7.اولین واکنش شما موقع عصبانیت؟

تو دلم چند تا فحش میدم =)) بعدم با عصبانیت محل رو ترک میکنم :دی

8.با مرغ.دریا.اورانیوم.خسته جمله بساز؟

مرغ خسته در دریا اورانیوم غنی شده تولید کرد خخخخخ

9.دو بیت شعر که خیلی دوسش داری...

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان و دگران وای به حال دگران

همینجوری دوسش دارم...

10.اگه بخواید با تونل زمان به یک روز از گذشته. حال. آینده سفر کنید اون روز کدوم روزه؟

گذشته: 16-17 سالگیم

حال: آخه الان من چی باید بگم عایا؟!

آینده: میرم ببینم 10 سال دیگه چی قراره بشه...

11.شما چه رنگی هستید و چرا؟

سبز و آبی

چون رنگای مورد علاقم هستن...

12.اگه قرار باشه از ایران برید کدوم کشورو انتخاب میکنین؟

ترکیه... واقعا قشنگه

13.بهترین اس ام اس اینباکس گوشیت چیه؟

همشون رو دوست دارم که تا الان نگهشون داشتم

ولی حالا اگه بخوام از بینشون انتخاب کنم

-شاد بودنت را در کف دستانم مینویسم تا وقت دعا اولین خواسته ام از خدا باشد...

-شکستن همیشه هم بد نیست! گاهی بایدخلوت کسی را شکست تا بداند بیادش هستی

14.اگه قرار باشه 3نفر از آشناهاتونو امشب مهمونی دعوت کنی اونا کیان؟

دوستم فرزانه و آقاشون :دی

حوصله فک وفامیلم ندارم :|

15.اگه قرار بود 1کلمه از لغت نامه ی زندگیت حذف کنی چی بود؟

نمی تونم

16.کسی که بخواید ملاقات کنید؟

خواهرم

17.اسم دیگه برا وبلاگتون؟

تیمارستان :))

18.خودتون رو شبیه چه میوه ای میبینید؟

پرتقال، خیار

19.سه خصوصیت بد اخلاقی شما؟

بعضی وقتا خیلی زود عصبانی میشم و عکس العمل نشون میدم

بعضی وقتا هم لجباز

20.کاشکی....؟

زودتر همه چی ردیف بشه

 

-----برا ما هم تموم شد بالاخره....

----منم خاله نسرین و کیانا جون و علی آقا و آقا رامین رو دعوت می کنم

----امیدوارم شرکت کنن :)



نظرات شما عزیزان:

یه غریبه آشنا
ساعت19:22---16 خرداد 1392
ببخشید نمیتونم به این سوالا جواب بدم ولی بگم حدودا11 تاشو مثل شما جواب میدادم...
ممنون منو قابل دونستی و منو دعوت کردی...
بازم برا یه مدت بلند میرم و نیستم امیدوارم زنده باشم و بازم بیام به وبلاگت امیدوارم تو و وبلاگتم همیشه باشه ویه روز این وبلاگو ترک نکنی...
نگین خانوم بابت همه اذیتام ببخشم باشه؟میبخشی؟
بزرگترین چیزی که ازت یاد گرفتم امید بود.
وبهترین چیزی که این سری فهمیدم ازت اسمت بود نگین خانوم... نگین اسم قشنگیه...
خداحافظ به امید دیدار


Kiana_E.B
ساعت13:02---14 خرداد 1392
سلام
نخیرم قبول نیست اینجوری!


Kiana_E.B
ساعت12:59---14 خرداد 1392
سلام
نخیرم قبول نیست اینجوری!


Kiana_E.B
ساعت15:35---13 خرداد 1392
وای بازی.......راستش بعضی سوالارو نمیشه جواب ندم؟...نه جواب میدم دیگه سوالارو نمینویسم پس
1.بزرگترین ترس...در حال حاضر که خیلی ترسا دارم.ولی چیزیکه از بچگی ازش میترسیدم از دست دادن مامان بزرگمه.آخه خیلی دوستش دارم
2...آخه24ساعت خیلی کمه.هرکاری به ذهنم میرسه تو این زمان نمیشه انجامش داد!
3.قبولی کنکور تو این رشته ای که میخوام
4.عقاب
5.بستنی ها،زیزی گولو،تام و جری،بابالنگ دراز(هیچوقت کامل ندیدمش)،فوتبالیستها،خانواده دکتر ارنست،بچه های کوه آلپ.خیلی زیاده...
6.بگو در پختن کدوم تبحر داری!...راستش تاحالا به طور جدی به یادگیریش نپرداختم(چه ادبی شد)
7.بیشتر وقتا زبونم بند میاد و نمیتونم حرفمو درست و حسابی بزنم.رنگمم میپره(اینجوری میگن)...نمیدونم باید از یکی بپرسم
8.اورانیوم آخه؟!ول کن توروخدا!
9.خیلی شعراهست.این یکیو تازه شنیدم:
از شبنم عشق خاک آدم گل شد/صد فتنه و شور در جهان حاصل شد
سرنشتر عشق بررگ روح زدند/یک قطره فروچکید و نامش دل شد
10.دوست دارم به یکی از روزای دبستانم برگردم.دلم واسه اون زمان خیلی تنگ شده
11.فکر کنم همه رنگ بهتر باشه.چون هرروز یه رنگی رو دوست دارم و دلم واسه یه رنگ تنگ میشه!
12.پاریس یا روم.شایدم اتریش...حالا شما ویزارو جور کن تا من تصمیممو بگیرم
13.پدر پیر مرا نکته ای زیبا گفت/از بد دنیاگفت/گفت طاووس مشو،که به عیبت خیزند/گر شوی شعله شمع،زیر پایت خیزند/گفت پروانه مشو،که به سر گردانی/لای انگشت کتاب،سالها میمانی/نه زمین باش نه خاک،که تورا خوار کنند/وانگهی ذهن تورا پر ز مردار کنند/آسمان باش که خلق،به نگاهت بخرند/وز پی دیدن تو،سر به بالا ببرند
14.دختردایی هام و یکی از دوستام
15.دروغ
16....چون نفر قبلی گفت،دیگه منم میگم.البته این آدم شخصیت کتابه و متاسفانه هیچوقت نمیتونم ملاقاتش کنم!ادوارد کالن...!!!مجبورم بازیگرشو ببینم(چقدرم که میتونم!)
17.نمیدونم که!...شلوغ پلوغ خوبه؟
18.توت فرنگی
19.حساس و زود رنج
20.کاشکی.....لازم نبود برای رسیدن به خوشبختی انقدر سختی بکشیم.شاید جمله جالبی نباشه.ولی الان در مرحله ای از زندگیم هستم که واقعا به همچین چیزی فکر میکنم
خدااااااااااااارو شکر!چقدر زیاد بود!!!یادت باشه به اندازه بیستا نظر به من بدهکاری!


رامین
ساعت1:09---12 خرداد 1392
سلام دارم میمیرم از خستگی ولی دعوتتو با افتخار قبول میکنم :

1.بزرگترین ترس زندگیت چیه؟

تو کار جدیدم موفق بشم چون واقعا تاثیر گذاره تو ایندم


2.اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟

24 ساعت !!! میرفتم پولای بانک مرکزیو میزدم!!!


3.اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن 1آرزوی 5تا 12حرفی شما رو داشته باشه آرزوت چیه؟

رییس جمهور!!! دی


4.از میان سگ.پلنگ.گربه.عقاب. کدام را ترجیح میدی؟

سگ


5.کارتون مورد علاقه ی دوران کودکیت؟

جودی ابوت. فوتبالیستها. کماندار نوجوان. عقاب طلایی. لوک خوش شانس.( چه خاطرات شیرینی)


6.در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

بله رسیدیم به املت های بنده !!!


7.اولین واکنش شما موقع عصبانیت؟

گذشتشو میکشم وسط !!! ولی خیلی زود اروم میشمو معذرت خواهی میکنم


8.با مرغ.دریا.اورانیوم.خسته جمله بساز؟

جمله ساختن با کلماتی مثل مرغ و دریا و اورانیوم و خسته خیلی سخته!!!


9.دو بیت شعر که خیلی دوسش داری...

روزها فکر من اینست و همه شب سخنم

که چرا غافل از احوال این دل خویشتنم

از کجا امده ام امدنم بحر چه بود؟

به کجا میروم اخر ننمایی وطنم


10.اگه بخواید با تونل زمان به یک روز از گذشته. حال. آینده سفر کنید اون روز کدوم روزه؟

وااااااااای نگو چه دوران خوبی تو دبیرستان داشتم. همش تو جو فیلم فرار از زندان بودیم هر روز یه نقشه واسه فرار از مدرسه میکشیدیم. عاقا من میخوام برم به اون دوران!


11.شما چه رنگی هستید و چرا؟
مشکی و صورمه ای آبی. هم بهم میاد و هم دوسشون دارم دیگه!


12.اگه قرار باشه از ایران برید کدوم کشورو انتخاب میکنین؟

دلم میگه برو تایلند! ولی عقلم میگه برو ایتالیا!


13.بهترین اس ام اس اینباکس گوشیت چیه؟

زیاد گوشی عوض میکنم ولی این یکیو دوست دارم :

نمی دانم کجایی... ولی جای خوبی از این قصه ایستاده ای که هیچ گاه از حواس لحظه هایم پرت نمیشوی!


14.اگه قرار باشه 3نفر از آشناهاتونو امشب مهمونی دعوت کنی اونا کیان؟

سعید مهدی حسن!!! اکه میشناختیشون الان مرده بودی از خنده!!!


15.اگه قرار بود 1کلمه از لغت نامه ی زندگیت حذف کنی چی بود؟

خیانت


16.کسی که بخواید ملاقات کنید؟

انجلینا جولی!!!


17.اسم دیگه برا وبلاگتون؟

پدرخوانده


18.خودتون رو شبیه چه میوه ای میبینید؟

زردآلو!!! چقدر خوشمزه ام!!!


19.سه خصوصیت بد اخلاقی شما؟

لجباز. مغرور.زودم ناراحت میشم و بم بر میخوره


20.کاشکی....؟

کاشکی فردا امتحانمو پاس کنم. یعنی نگین من فردا بیفتم خصوصیات بد اخلاقیمو قشنگ درک میکنی!!!!!!!

مرسی ازت

شبت آرام



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, توسط یه دیوونه