دیوونه خونه
دیوونه خونه

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 777
بازدید کل : 150853
تعداد مطالب : 230
تعداد نظرات : 384
تعداد آنلاین : 1

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


 
˙·٠•●❤ ♥

 نمی فهمم
وقتی به نماز می ایستم
من ، تو را می خوانم… ؟!
یا تو ، مرا می خوانی …. ؟!
فقط کاش که 
عشق مان دو طرفه باشد . . .

پ.ن: ♥ عاشقتم خدا ♥ 



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت1:36---7 بهمن 1391


رامین
ساعت1:28---7 بهمن 1391
بگذار که شيطنت عشق ، چشمان تو رو بر عرياني خويش بگشايد و کوري را به خاطر آرامش تحمل نکن

شکوفه
ساعت8:48---6 بهمن 1391
سلام مهربون...


البته عشق اون بیشتره


mehran
ساعت0:07---6 بهمن 1391
سلام
ممنون که بهم سر زدی دوسته عزیزم
شرمنده که دیر اومدم.
چند وقتیه که کلا کم میام نت.
موفق باشی


رامین
ساعت23:56---4 بهمن 1391
خیلی زیبا بود





من اگر روح پریشان دارم ، من اگر غصه هزاران دارم ، به تن و زندگیم زخم فراوان دارم ، به تو و عشق تو ایمان دارم ...

آپم


Zahra
ساعت13:56---4 بهمن 1391
می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند
و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم ،
پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند


مريم
ساعت23:36---3 بهمن 1391
سلام عزيز دلم..براي من هم دعا كن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, توسط یه دیوونه