دیوونه خونه
دیوونه خونه

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 151286
تعداد مطالب : 230
تعداد نظرات : 384
تعداد آنلاین : 1

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


 
دلم برای کودکیم تنگ شده....

 

دلم برای کودکیم تنگ شده....

 

برای روزهایی که باور ساده ای داشتم

 

همه آدم ها را دوست داشتم...

 

مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم

 

مادرم که می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود...

 

... دلم می خواست "ممُل" را پیدا کنم

 

از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم

 

تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود !

 

دلم برای کودکیم تنگ شده ...

 

شاید یک روز در کوچه بازار فریب دست من ول شد و او رفت...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, توسط یه دیوونه