دیوونه خونه
دیوونه خونه

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 84
بازدید هفته : 228
بازدید ماه : 227
بازدید کل : 151080
تعداد مطالب : 230
تعداد نظرات : 384
تعداد آنلاین : 1

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


 

 همیشه سخت ترین نمایش به بهترین بازیگر تعلق دارد،شاکی سختی های دنیا نباش،شاید تو بهترین بازیگر خدایی…



نظرات شما عزیزان:

عکس باحال داریم
ساعت1:47---27 دی 1391
سلام

وبت عالیه . بیشتر پست ها رو خوندم. خوب نه بهتر بود



دمت گرم داداش


نیلوفر آبی
ساعت21:15---24 دی 1391
"محبت" نیرومندترین قدرتی است که جهان در اختیار خود دارد و در عین حال ساده ترین نیرویی است که بتوان تصور کرد . (ماهاتما گاندی)

نیلوفر آبی
ساعت21:14---24 دی 1391
نیلوفرانه ی من منتظر شماست.........

رامین
ساعت23:35---23 دی 1391
خواهش خواهش خواهش میکنم.

نیلوفر آبی
ساعت17:54---23 دی 1391
سلام دوست خوبم....
اینم آدرس من ..... البته یه توضیح لازمه:
وب من به خواب زمستانی عمیقی فرو رفته است ....
راستش آپ ندارم..... ولی توی کلبه تنهایی (توی لینکام هستش) مطلب ارسال میکنم به عنوان نیلوفرانه..... خوشحال میشم خواننده مطالبم باشی و برام نظرات قشنگتو بذاری
موفق باشی.


نیلوفر آبی
ساعت17:48---23 دی 1391
وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم (دکتر علی شریعتی)

رامین
ساعت15:12---23 دی 1391
سلام مرسی عزیزم. تو لینکام هستش به نام / برای هم چتر باشیم /

ساعت0:23---23 دی 1391
افسوس هر چه سعی کردم مردم بفهمند، فقط خندیدند...((چارلی چاپلین))
***************
دوست عزیز...... مرسی از لطفی که به من در کافه رادیو داشتی .........
امیدوارم همیشه شاد و پایدار باشید.

پاسخ : مرسی دوست عزیز متاسفانه آدرس وبلاگت رو نذاشتی و منم نتونستم پیدات کنم ، خیلی دلم میخواست بهت سر بزنم موفق باشی


رامین
ساعت0:19---23 دی 1391
مرسی از لطفت


حاشا که آواز آزادی از پس میله و زنجیر به گوش تواند رسید و از گلوگاه مرغان اسیر


رامین
ساعت12:24---22 دی 1391
مرسی از حضور زیبات و همصداییت

رامین
ساعت0:09---22 دی 1391
جالب بود

بیا نظرتو راجع به ازادی بده
ازادی واسه تو یعنی چی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, توسط یه دیوونه