دیوونه خونه
دیوونه خونه

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 84
بازدید هفته : 218
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 151070
تعداد مطالب : 230
تعداد نظرات : 384
تعداد آنلاین : 1

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


 
...

حالــــــــم گرفته از این شهـــــر
که آدم هایش همچون هــــــــــوایش
ناپایدارنــــــــــــد !

گاه آنقدر پاک که باورت نمی شــــــــــــود
گاه چنان آلوده که نفست می گیـــــــــرد . .



نظرات شما عزیزان:

ساعت23:27---28 دی 1391
ای آسمان به سوز دل من گواه باش ، كز دست غم به كوه و بیابان گریختم‎ ‎داری خبر كه شب همه شب دور از آن نگاه ، مانند شمع سوختم و اشك ریختم؟
----------------------------------------------------------------------
پاسخ: :)


ساعت17:27---28 دی 1391
سلااااااااااااااام دوست من.........
______________
با ناپایداری آدما هم یه جوری باید کنار اومد....
همونطور که به چند هوایی عادت کردیم
______________
خب راجع به قالب جدید:
زیباست و البته اون چتر بالاسر خرسها این زیبایی رو افزون کرده....این معنای چتره
بـــــــرای هـــــــم "چتــــــــــر" باشیــــــم
-----------------------------------------------------------------------
پاسخ: سلام، ممنون از نظر قشنگت و ممنون از اين همه دقت و ريز بيني


ساعت1:35---28 دی 1391
قالب نو مبارك ..يخ زدم
-------------------------------------------------------------------
پاسخ:وووووووووووييييييييي ســــــــــــــــــــــــــرده D:


ساعت1:33---28 دی 1391
شب خوبي داشته باشي ...اميدوارم مهموني امشب بهت خوش گذشته باشه ....راستي امروز با عمو اميرت نشستيم كل وبلاگت را از اول خونديم...
---------------------------------------------------------------------
پاسخ: جای شما که خیلی خالی بود مرســـــــی، ببخشید تشریف آوردین من نبودم D:


رامین
ساعت21:00---27 دی 1391
جامه ای بافتم ، تار و پودش از عشق ، خواستم تا به تو هدیه کنم ، لیک دیدم که در آن گوشه باغ ، لاله ای پنهانی با نسیمی می گفت : جامه عشق برازنده هر قامت نیست .


آپم


مريم
ساعت6:56---27 دی 1391
سلام...صبح به خير و شادي

مريم
ساعت2:11---27 دی 1391
چه آهنگ زيبايي ..ممنون عزيزم

ساعت2:08---27 دی 1391
سلام..امشب بدجور دلتنگت بودم اومدم اينجا اما فكر نكنم الان بيدار باشي آهنگ وبلاگت هم كه ديگه آخرش بود اشكمو در آورد ..سعي كن خوش بگذروني و به سلامت برگردي چشم به راهت هستم.. به ندا هم سلام برسون...بگو خیلی دوستش دارم/
--------------------------------------------------------
پاسخ: سلاااااااااام سلاااااااااااام الهی که من فداتون بشم :** منم دلم براتون خیلی تنگ شده بزرگیتون رو میرسونم


رامین
ساعت0:27---27 دی 1391
می ترسم
می ترسم که بازی تمام شود!
لحظه ی دیدار
دستانم را پنهان می کنم مبادا بفهمی همه چیزم را باخته ام!



خیلی زیبا بود مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, توسط یه دیوونه