دیوونه خونه
دیوونه خونه

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 436
بازدید ماه : 737
بازدید کل : 150813
تعداد مطالب : 230
تعداد نظرات : 384
تعداد آنلاین : 1

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


 
آره....اینجوریاست
به وحشی ترین حیوون محبت کنی جوابتو با محبت میده . .


اما بعضی از آدما . . .

محبت میبینن وحشی میشن ". . . √ √


نظرات شما عزیزان:

ساعت1:26---18 ارديبهشت 1392
خانومی

نگین جونی سلام خوبی عزیزم? منم خانومی وبلاگ lovelyourlife.persianblog

.دلم خیلی برات تنگیده. امیدوارم منو یادت نرفته باشها

منم دلم میخواد دوباره بنویسم ولی نه رمز وبم یادم میاد نه بلدم دوباره بسازم و اینا!!!! بازم میام تو خونه خودت بهت سر میزنم گلم.

راستی منو اقایی ازدواج کردیم وبالاخره

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

واااااااااااااای مهناز خودتی؟؟!!!!

کجایی تو دختر؟!! دلم برات خیلی تنگ شده بود

خیلی خوشحال شدم بازم دیدمت ، بیشتر از اونم خوشحال شدم برای خبر ازدواجتون، تبریک میگم واقعا خوشحال شدم، امشب شنیدن یه خبر خوب برام لازم بود :)

یادت نره هاااااا،حتما حتما حتما بازم بیاااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط یه دیوونه